نکات کليدي درباره ارتباط موفق با فرزندان
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

مقدمه
برقراري ارتباط مناسب با فرزندان مهارتي تربيتي است. تربيت کردن فرزندان در صورتي که ارتباط مناسبي بين والدين و فرزندان ايجاد شود، امري موثر و لذت بخش است. برقراري ارتباط مناسب يکي از عوامل افزايش اعتماد به نفس و احترام دو طرفه است.


6 پیشنهاد طبیعی برای حل 6 مشکل شایع
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

در زندگی همه ما روزهای خوب و بد زیادی وجود دارد كه موجب می‌شود ما در طول زندگی حس‌های متنوع و متفاوتی از قبیل اضطراب، نگرانی، اندوه و بی‌خوابی را تجربه كنیم؛ حس‌هایی كه ممكن است در درازمدت تبدیل به اختلال شده و زندگی روزمره ما را تحت تاثیر خود قرار دهند. دراین فرصت با برخی از شیوه‌های طبیعی و سنتی درمان و مهار این حس‌ها كه به‌طور روزمره در كنار ما وجود دارند، آشنا می‌شویم.

 

مشکل: بی‌خوابی

راه‌حل: دمنوش  سنبل الطیب


اگر از بی‌خوابی شبانه رنج می‌برید و ساعت خواب شبانه‌تان به‌هم ریخته پیش از آنكه سراغ قرص‌های خواب‌آور بروید از شیوه‌های طبیعی درمان این اختلال استفاده كنید. بنابراین می‌توانید از دمنوش سنبل الطیب یا بابونه 30دقیقه پیش از خواب برای درمان بی‌خوابی بهره ببرید. برای این كار می‌توانید یك قاشق غذاخوری از گیاه خشك‌شده سنبل‌الطیب یا بابونه یا تركیبی از هر دو‌گیاه را درون یك لیوان آب جوش بریزید و روی آن را با یك نعلبكی بپوشانید تا 10دقیقه در این شرایط باقی بماند. پس از این مدت زمان، چای گیاهی شما آماده است. با نوشیدن این چای می‌توانید به مرور ساعت خواب خود را تنظیم كنید و آرامش بیشتری حین خواب داشته باشید. اگر تصمیم دارید برای مدت زمان طولانی از این گیاهان دارویی استفاده كنید بهتر است به متخصص طب سنتی مراجعه كرده و از او در این زمینه مشورت بگیرید.


پاور بانک