زندگی امروز...
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



تفاوت بازیهای دختران و پسران.
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

پسران و دختران فقط در انتخاب بازي ها و اسباب بازي ها با هم تفاوت ندارند، (1) بلکه همان گونه که ش. بريد (2) مي گويد، از لحاظ « سبک بازي کردن » نيز با هم متفاوت اند. در پسر بچه ها شاهد پرخاشگري بيشتر، فعاليت هاي جسماني بيشتر و عمل گرايي گسترده هستيم. در دختر بچه ها با غلبه ي پرخاشگري شفاهي اما آرام، ثبات، « تمايل به آداب و رسوم که با گذر زمان استحکام مي يابد، پيروي مطيعانه و تقريباً لذت آميز از اجبارها و دستورهاي صوري » رو به رو مي شويم. هيچ کس نمي تواند انکار کند که اين تفاوت ها وجود دارند و بسيار آشکار هستند؛ براي متقاعد شدن در اين باره کافي است که به گروه هاي کودکاني نگاه کني که در حال بازي هستند. اما در اين مورد نيز براي توضيح چيزي که با عوامل و محيط اجتماعي توجيه پذير است، به وضعيتِ « زيست شناختي » استناد مي ورزند.



یک تست روانشناسی برای اینکه بدانید چقدر عاشق محبوبتان هستید
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

یک تست روانشناسی بسیار جالب برای اینکه بدانید چقدر عاشق محبوبتان هستید.

یک تست روانشناسی بسیار جالب برای اینکه بدانید چقدر عاشق محبوبتان هستید. جواب سئوالات در پایین مطلب موجود است....



با این آزمون از سلامت کودک درون خود مطمین شوید؟
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

اگر کودک درون شما آزرده شده باشد، همين مسئله باعث خواهد شد که شما در طول زندگي با مشکلات زيادي رو به رو شويد...
 

احتمالا تا به حال از زبان روان شناسان شنيده ايد يا در مجلات روان شناسي خوانده ايد که اگر به نيازهاي اصلي يک کودک، در دوران کودکي اش پاسخ مناسبي داده نشود، او در همان مرحله از رشد فکري باز خواهد ماند يا حداقل با موانع بيشتري براي رسيدن به موفقيت نسبت به همسالان خود روبه رو خواهد شد؛ به عبارت ديگر او در آينده فردي بزرگسال خواهد بود با افکار و رفتارهايي که درون مايه کودکانه دارند و همچنين عکس العمل ها و رفتارهاي اشتباهي که ريشه در نيازهاي برآورده نشده او در دوران کودکي اش دارند.



راه های ترمیم زندگی زناشویی بعد از خیانت.
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

اگر شما به عنوان همسری آسیب دیده از خیانت زناشویی، تصمیم به ادامه زندگی گرفته اید و می خواهید آینده را از نو بسازید، این راهکارها می تواند برای شما موثر باشد.

 



پاور بانک